Spring Mood For You // Пролетно настроение за вас



Today is a very happy day for me. Not only because the sun has finally shown, but also because today I can finally share the latest issue of You&Me magazine. This time we (me and Lucka) made it in pastel colors, there are plenty of smiles and lots of spring mood. This issue is also very special for me because on its cover page is a photo made by me. Also because the whole photoshoot was really exciting and emotional. But I will tell you about this some other time, now I will let you browse the magazine and I really hope you will like it.

Here I wanted to thank to everyone who helped us make this issue a reality. Special hugs to all of you. :)





Днес е много празничен ден за мен. Не само защото слънцето вече не се сърди и се е показало, но и защото мога да споделя с вас новото издание на You&Me magazine.Този път сме го подбрали (aз и Луцка) в пастелени цветове, в него греят много усмивки и е пълно с пролетно настроение. Това издание е много специално за мен, защото корицата му заснех аз. И защото целият процес по снимките беше много емоционален и вълнуващ за мен. За това обаче ще ви разказвам друг път, сега ви оставям с милото ни списание и искрено се надявам, че ще ви хареса.
Исках тук да изкажа благодарности на всички, които помогнаха и това издание да стане реалност. Специални прегръдки за всички вас. 

photography: Dlolamna for you&me magazine, peter and veronika, Dlolamna, ondřej kaftan, Dlolamna
You have read this article made by Dlolamna / wedding with the title Spring Mood For You // Пролетно настроение за вас. You can bookmark this page URL http://vtfresh.blogspot.com/2013/04/spring-mood-for-you.html. Thanks!

No comment for "Spring Mood For You // Пролетно настроение за вас"

Post a Comment